دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مطالب مهمی که احمد شاهین ، مقام فلسطینی گفته است...

احمد شاهین ، عضو عالیرتبه جبهه مردمی آزادسازی فلسطین:


سخن امام خمینی (ره) درباره زوال اسراییل درحال نزدیک شدن به واقعیت است!



ˈاحمد شاهینˈ عضو عالیرتبه ˈجبهه مردمی آزادسازی فلسطین ˈ در گفتگو با خبرنگار ایرنا در بیروت با اشاره به بالا رفتن سطح آگاهی مردم فلسطین، با بیان اینکه رژیم صهونیستی عامل بروز تشنج، بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، افزود:


انتفاضه سوم مردم فلسطین، همزمان با افزایش سیر فداکاری ها و ایثارگری های مردم فلسطین برای آزادی سرزمین های مقدس اسلامی همچنان در راه است. چرا که سطح هوشیاری وآگاهی مردم فلسطین بالارفته و احتمال به راه افتادن موج جدید قیام هم اکنون بیش از هر زمانی دیگر تقویت شده است.


این مقام ارشد فلسطین با اشاره به نیاز ضروری امت به اظهار مواضع وحدت بخش و گسترش روحیه محبت و همدلی به جای ایراد سخنان تحریک آمیز و دامن زدن به تفرقه و گسترش فتنه در میان امت، گفت :


ما امروز نیاز به مواضعی داریم که به جای امید دادن به رژیم غاصب صهیونیستی به مردم دردمند، فقیر و مستضعف جهان امید و اطمینان بدهد.


شاهین در ادامه گفتگو با اشاره به اینکه دامن زدن به اختلافات مذهبی و طایفه ای و اظهار مواضع تحریک آمیز تنها به سود رژیم صهیونیستی است، گفت:


ملت های منطقه خواستار اجرای دستور العملهایی ویژه، جهت ایجاد گفتگو و تفاهم و افزایش تلاش های عربی واسلامی به منظور دستیابی به راهکارهایی جهت رویارویی با چالش های فراروی منطقه هستند.


این عضو جبهه مردمی آزادسازی فلسطین تأکید کرد:


روحیه جهادی، ایمانی و مقاومتی مردم فلسطین، به دنبال تحقق پیروزی های مقاومت در لبنان و فلسطین به مراتب افزایش یافته است.


وی ادامه داد:


با وجود اوضاع سخت و ناگوار مردم فلسطین و ادامه عملیات دژخیمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، زمان نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه ، بیش از هر زمانی دیگر نزدیک شده است.


شاهین با اشاره به روند سریع تحولات منطقه تأکید کرد:


انقلاب های عربی منطقه با همت و اراده قهرمانان انتفاضه، رزمندگان مقاومت و مردان خدا، سرانجام راه خود را به سوی فلسطین و آزادسازی آن پیش خواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد