دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

5 لشگر آماده ، آموزش دیده برای تهاجم به سوریه !

روزنامه سوری الوطن فاش کرد


تلاش15000 تروریست برای نفوذ از لبنان به سوریه/ ائتلاف سه‌گانه نظامی علیه دمشق


یک رسانه سوری در گزارشی از آماده شدن 15 هزار تروریست آموزش دیده برای نفوذ به خاک سوریه از مرزهای مشترک این کشور با لبنان پرده برداشت.



به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سوری الوطن امروز در گزارشی نوشت:


این مسئله بر کسی پوشیده نیست که طی روزهای اخیر صدها نیروی آموزش دیده از ترکیه، اردن و لبنان وارد سوریه شده اند. این عناصر تروریستی پس از گذراندن دوره های آموش نظامی از سوی تفنگداران دریایی آمریکایی، نیروهای ویژه فرانسه و انگلیس در اردوگاههایی که در اردن و ترکیه ایجاد شده وارد سوریه شده اند.


این روزنامه سوری در ادامه با استناد به منابع موثق در استان درعا، می نویسد: با توجه به تسلیحاتی که طی ماههای اخیر با پولهای آل سعود از اوکراین وارد شده، نمی توان به ممنوعیت واردات تسلیحات که اخیرا از سوی اتحادیه اروپا تصویب شده اعتماد کرد.


بنابراین گزارش، طی روزهای اخیر صدها عنصر تروریستی با تسلیحات سنگین از جمله موشکهای ضدزره ، ضد تانک و موشکهای ضدهوایی از نقاط مرزی وارد سوریه شده اند.


همچنین یک منبع امنیتی سوری از آمادگی 15 هزار نیروی تروریستی برای ورود به سوریه از نقاط مرزی لبنان خبر داد. این عناصر به طور کامل آموزشهای نظامی را زیرنظر نظامیان ارشد آمریکایی و فرانسوی گذرانده اند و برای اقدامات تروریستی در سوریه آماده شده اند.

منبع:مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد