دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

با "جمشید بسم‌الله" اخلالگر بازار ارز برخورد شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: 
به اندازه کافی ارز و کالا در کشور وجود دارد و نیازی به وارد شدن به بحث کوپنی شدن
کالاها نیست و دولت در این مورد به خوبی عمل کرده و خواهد کرد. 
 

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحیمی در مراسم ختم آیت‌الله انواری در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه برخورد با عوامل نابسامانی‌های ارزی اخیر در کشور اظهار داشت: طبق آخرین آمار موجود، با 20 نفر از عوامل اخلال‌گر بازار ارز از جمله "جمشید بسم‌الله" که از سران اخلالگر بوده، برخورد قانونی شده است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی ارز و کالای اساسی در کشور وجود دارد، افزود: همچنین بیش از 20 میلیارد تومان برای تامین ارز و نیازهای اساسی کشور کنار گذاشته شده است.

معاون اول رئیس جمهور در مورد برگزاری انتخابات توسط کمیته‌ای مشترک بین نمایندگان سه قوه گفت: طبق قانون اساسی برگزاری انتخابات به قوه مجریه سپرده شده است و اما اینکه انتخابات از سوی کمیته مشترکی انجام شود غیرممکن نیست، اما این چنین روشی برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.

رحیمی در مورد استیضاح وزیران دولت در طول چند ماه اخیر اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما در شرایط کنونی با توجه به نزدیکی پایان دولت دهم اگر این استیضاح‌ها در مجلس به رای گذاشته شود و رای بیاورد، شرایط خوبی برای ادامه فعالیت‌های آن وزارتخانه وجود نخواهد داشت و این امر برای کشور، مفید نیست.

وی در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمادگی کامل برای پاسخ به سوالات نمایندگان را دارد اما در شرایط کنونی باید همه مسئولان به فکر مشکلات موجود در کشور باشند تا بتوانیم با همفکری یکدیگر تحریم‌های موجود را دور زده و گامی موثر و مثبت در روند رو به جلوی اقتصادی کشور برداریم.

رحیمی در خصوص سفر هیئت دولت به خراسان شمالی تصریح کرد: در این جلسه که در محضر مقام معظم رهبری انجام شد، تمام مصوبات سفرهای اخیر هیئت دولت بررسی شد. همچنین با ارائه نظر همه وزرا در خصوص پیشرفت خراسان شمالی، در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قبل از سفرهای هیئت دولت، هزینه و بودجه عمرانی خراسان شمالی 90 میلیارد تومان بود، اظهار داشت:‌ در طول سفرهای اخیر، بودجه عمرانی خراسان شمالی به 5 هزار میلیارد تومان تبدیل و تاکنون یک هزار پروژه عمرانی و 1500 مورد تسهیلات به مردم خراسان شمالی واگذار شده است. 

 

منبع: yjc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد